neděle 30. prosince 2018


VĚŠÁK


Máte rádi IKEU?  Teď se asi rozdělíte na dva tábory.  Já celkem ano. Sice se mi zdá, že kvalita některých výrobků šla dolů, ale nedá se jim upřít variabilita a hlavně dobré nápady.  Designéři IKEY mi občas přijdou skvělí, já se tam chodím  podívat hlavně  když změní  expozici. Je to pro mě studnice různých nápadů.  A asi nejen pro mě. Na internetu je řada výborných  nápadů jak předělat různé kusy nábytku tzv. IKEA  HACKS (až někdy nejde poznat původní kus….:))). 

Takže když mě kamarádka oslovila s tím, zda bych neměla nápad jak vyřešit odkládací stěnu pro návštěvy,  došlo na výrobek IKEA,  a to hračku.

Ale pěkně popořádku. S kamarádkou už jsem konzultovala rekonstrukci  jejich koupelny a chodby. A protože předmětné prostory nejsou příliš rozlehlé, byla v koupelně použita dlažba v odstínu třešně, (částečně i na stěně ve sprchovém koutě) a zbytek zůstal bílý.  Dlažba pak přešla plynule i do chodby. V chodbě zůstal původní  hezký výklenek (viz foto), kde ale stojací odkládací věšák nepůsobil moc hezky.



A když jsme se tak dívala na ten výklenek napadlo mě, že ke „dřevu“ dlažby by bylo zase hezké dřevo. A také něco, co by se přizpůsobilo oblouku.  STROM. Na internetu jde sehnat v různých e-shopech krásné dřevěné věšáky ve tvaru stromu, ale přiznejme si, že všechny jsou pekelně drahé. Takže nastal prostor pro alternativní řešení. Zakoupili jsme  1 balení sady kolejnic LILLABO 



Společně se svým manželem jsme vyměřili výklenek a kolejnice jsme nejprve vyskládali na zemi. 





Potom manžel postupně přilepil jednotlivé kusy kolejnic lepidlem MAMUT.  A takhle už vypadal strom po nalepení.  Takto by se již hodil i jako dekorace, třeba i do dětských pokojů. 


 


Nejméně rušivě vypadali bambusové háčky SKUGGIS opět z IKEA

Lístečky lze vytvořit třeba z kytarových trsátek.
A tady je už výsledek..…..






Žádné komentáře:

Okomentovat