sobota 6. dubna 2019





Fotografie

Pokud rádi cestujete a na svých cestách fotíte, nemusíte se ke svým fotografiím vracet jen ve složce na počítači, nebo si vytvářet fotoknihy. Fotky, na kterých jsou zachycena zajímavá místa, či architektura můžeme využít i jako zajímavý dekorativní prvek našich interiérů.
Loni jsme navštívili New York City a pravdou je, že tam je tolik nádherných míst, že mi bylo velmi líto nechat naše vzpomínky jen tak skryté. A protože jsme ložnici předělali právě ve stylu NY, tyto obrázky do koncepce dobře zapadnou.
Nejprve si samozřejmě musíte udělat výběr ze svých fotografií, pak se musíte rozhodnout jak (podle daného místa) chcete fotografie umístit a vybrat jejich velikost.
Pak nechat fotografie vyrobit a zakoupit rámečky……a to jsme asi tak v polovině našeho snažení.

Vyměříme si místo, kde chceme soubor fotografií umístit.





Pak si všechny obrázky s fotkami rozložíme třeba na zemi, nebo jako já na posteli – jednak, abychom si vytvořili jejich kompozici a také proto, abychom si tuto kompozici vytvořili již pro daný rozměr.









A pak ještě potřebujete šikovnou ruku (v mém případě manžela), která kompozici přenese na zvolenou stěnu (samozřejmosti je práce s vodováhou a metrem).

Výsledek pak vypadá např. takto:










Nezapomeňte si vždy stěnu s obrázky vyfotit a uložit. Snímek se vám bude hodit když budete muset v místnosti opět malovat a obrázky tak rychleji umístíte.


Jinak se ještě vrátím k samotnému zařizování místnosti, tedy ložnice. Potřebovala jsem mít někde vyřešenou možnost ukládání polštářů a přehozu. V daný moment dokončení pokoje jsem neměla pocit, že v nabídce obchodů je koš nebo stolek, který by se mi líbil. A po měsíci jsem šla a zalíbil se mi tento koš (nebo taška) z hrubého filcu, který byl primárně určen pro uložení dřeva u krbu. Tím jsem jen chtěla říct, že je občas třeba počkat a vhodný kousek najdeme.





Žádné komentáře:

Okomentovat